Monday, May 3, 2010

dialah di hati.

salam,

boleh tak aku nak anggap blog ini sebagai coretan peribadi?. habis blog pertama tu bukan peribadikah?. owh, susah nak jadikan ia peribadi kerana ramai orang terdekat yang membaca. luahan pun kena tapis. but for me, this blog akan lebih telus. boleh meluahkan dari hati sanubari. eceh. geli gila. tadi kan kat exam hall. memang tak henti senyum. mana taknya. 30 minit b4 exam. dapat mesej gudluck sekali lagi, walaupun malam tadi dia dah wish gudluck n pesan macam2. tapi masih tak lupa nak wish untuk pagi ini. happy! dulu. aku selalu berharap we all akan berkesudahan baik. dan bukan sekadar kawan baik sahaja. dah memang aku sukakan dia sejak sekian lama. really. susah nak hapus rasa suka. 2 tahun lepas masa dia break up dengan awek dia. punya lah aku happy gila. masa we all dating kat melaka dulu memang moment terindah in my life. tapi entahla kan. kadang-kadang dia bagi sign then aku macam buat tak reti, then bila aku bagi sign dia plak macam ego. last2 aku fed up gak. then masing2 terima orang lain. dan sekarang bila aku problem dengan lovestory aku yang 'tak berapa indah' ni. hanya dia saja yang berada dalam otak aku. dan dia juga. kenapa macam tak berapa confirm dengan coursemate dia tu. oh mai God. kalau lah dia membaca ini. Dushh!
~puteribiru~

2 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Ouh.. Soal hati.. Susah susah.. Ku juge.. Keliru dengan hati, dengan rasa.. Waaaaa..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Ngaaaaaaaaa

tulis je pe mende p0m. asal xmenyimpang sudah ekeke*