Sunday, May 9, 2010

stress!

oh!

geramnya. jajan roller coaster kegemaran aku boleh hilang. adakah tertinggal dalam teksi. ishh. cincin kesayangan aku pun hilang. ya ampun. stress nya! benci-benci! cincin tu walaupun harga dia cuma 20 ringgit, tapi itu lah dia perhiasan paling lama bertahan dengan aku. ahhh. sedih gila tahap gaban. sedihhhhhhhh! ni tak pasal-pasal aku stress. aku stress lah. benci siottttt!
lepas tu kan. aku macam, nyampah gila dengan Forum kat GB. tajuk thread 'kenapa pempuan malas mandi. bahaskan'. apa punya IQ la suruh bahas tajuk macam tu. lepas tu buat thread tu macam apa ntah setiap komen di balas satu-satu. eii. seyes aku nyampah meluat tolonglahhh!
bila aku tanya hala tuju thread tu, di jawab 'untuk suruh supaya orang semua rajin mandi'. kepala otak dia berjambulll! muntah lah aku dengan benda2 macam ini. orang lain mandi ke tak ke itupun kau nak sibuk bahaskan. haish. aku ni kat UM selalu berhadapan dengan amoi2 yang tak mandi bluek.bluek. tapi sori la takda masa nak bahas bab nih. depa nak mandi ke nak terjun lombong ke. depa punya hal. aku tak campur.
haishhhh! semua benda menjengkelkan. menyammpppaaaahhhhhhhhh!

0 comments: