Sunday, May 2, 2010

bebal

salam.
stop crying! haha. sometimes kan. aku rasa benci pada diri sendiri. letih kot menangis. bukan cengeng. tapi sebab aku tak ada cara lain untuk lepaskan. bila aku berlagak macam strong. aku ketap gigi kuat-kuat. pejam mata. tarik nafas dalam-dalam. cuma satu yang aku terbayang. iaitu aku berada di tempat yang jauh. sendirian tetapi bahagia. kadang-kadang aku fikir balik. pernah ke aku melukakan perasaan orang lain. so kenapa mesti aku. kenapa tergamak melukakan hati aku. bila aku cakap aku benci lelaki. then you all kata sikap negatif tak baik untuk kesihatan. so why?! kenapa mesti aku?. saat kau berpaling dari aku. pernah kah kau fikirkan. siapa antara kita yang memulakan ini. tapi aku juga yang bebal. kenapa dulu, aku menaruh percaya.
~puteribiru~

1 comments:

myQza said...

cinta memang menyakitkan. Menuntut kesabaran!