Monday, June 14, 2010

dah ada iklan.

salam kepada rakan-rakan.

rite now, ada nampak perubahan tak kat blog nih?. ahahaha. ok. sebenarnya this is as experiment nak try-try template design by Blogger. quite easy la nak edit-edit dia. oleh sebab blog utama tu aku malas nak ubah dia. so blog ni jadi mangsa lah. begitu jugak dengan Mangga Ads. actually tak nak letak iklan pun kat blog ni. tapi macam aku cakap tadilah. curious nak tau apa bagusnya Mangga Ads tuh. tapi oleh sebab taknak menduakan Nuffnang di blog pertama, maka kita try bubuh ads tu kat blog ni. nanti-nanti boleh tengok jauh mana Mangga Ads tu berfungsi. try n error. apa salahnya kan.
tapi template design dari Blogger yang baru ni lagi senang, tak payah edit html segala. cuma copy paste code Mangga Ads tu dekat +html gadget. save. dan siaplah. haha. banyak senang, banyak mudah. ok. now nak cerita pasal diri sendiri. Ampun. sekarang kan aku sedang kerja part time. tapi aku malas nak citer kat blog lagi satu tuh. now bila aku dah start cari duit sendiri, baru aku sedar tentang nilai duit tu. sekarang aku jadi lebih berjimat dan berkira-kira sebelum berbelanja. kalau dulu, sebab ada PTPTN, aku cuma tahu berbelanja je. sekarang ni. baru celik mata. bukan senang rupanya 'nak cari makan'. penatnya lain, tekanannya lagi. kalau tak sabar memang tak dapat teruskan. tapi demi sesuap nasi (eceh). kena gagahkan diri jugak. GAGAH lah daku. GAGAHLAH!
p/s: bertahan selagi mampu. terima kasih Allah.

2 comments:

myQza said...

mangga dd tu apa PB?
mmg wajib letak kalau kita pakai templete blogger ke?

Unknown said...

agak2 best ke tak ek mangga ni.. hoho