Sunday, October 3, 2010

saya kena matang dalam sebuah hubungan..


turn to be childish. why.why.

memang dulu aku pernah wish, aku harap akan ketemu seseorang yang sedemikian. sebab aku rasa aku sesuai dengan sejenis yang seperti ini. then now bila dah jumpa. aku tak kuat ke nak hadapi?

because Im a girl.

tiba-tiba aku teringat dia cakap. ex-gf dia pernah kata. ex-gf dia curang sebab kurang kasih sayang. then dia rasa sangat bengang bila seorang perempuan bagi reason macam tu. then now I know why that girl bagi reason camtu. sebab dia memang busy-busy-busy!

bukan ke selama ni aku tak suka komitmen terlampau?. aku tak suka make call or bergayut selalu. tak suka everytime kena mesej and in4m semua perkara. tak suka dan tak suka. !

mungkin ini ujian. macam mana yang aku nak. now Allah uji. sebagaimana dia busy. aku pun kena busykan diri. aku bukan seorang yang manja dan mengada-ngada. yes. aku memang ego tinggi. kalau dia call pun aku akan kata. "haaa, you nak apa ni call I...".

busy nya dia, sampai tahap akaun Facebook pun dia tak ada. life dia kerja-kerja kerja. memang. dia ada kata apa guna bercintan-cintun sakan tapi masa depan tak tentu. dia nak masa depan dia dengan someone he loves clear.

ok. bukan ke itu satu benda baik?

I trust him. dah lama kan aku kawan dengan dia. dah masuk 5 bulan. takkan aku tak faham-faham?.

mungkin sebab sebelum ni di tahap kawan. tapi lepas dating hari tu, perasaan aku dah jadi lain serius! aku dah mula rasa. hey. kenapa You buat perasaan I jadi camni?. dan aku dah mula takut. what of if one day I lost him?. how could I stand?

dah lama dah aku tak punya perasaan macam ni. and suddenly it comes again. aku rasa takut untuk lebih serius kerana takut untuk menghadapi kehilangan. rasa sesak dada. susah kan?

I miss him badly. semua kenangan sejak mula kenal dia hingga last time we met asyik menerawang di minda aku, then sebab ego tinggi. I wont let him know that Im being crazy like this. Lol..

haha. tak pasal-pasal you all kena baca luahan hati aku ni. siannnnn..!






1 comments:

Unknown said...

gulp.. kisah kta sama je dear... seriously kena byk2 sabar n bertolak ansur... mula2 mmg payah.. tp lama2 ok la..

mula2 dlu aku pn buat ego gak... tp skrg tak la.. even though dia bz, tp slalu la msg dia ckp miss him.. tp jgn la smpai hr2.. sekali sekali jer. ekeke