Saturday, October 16, 2010

sayang...


perasaan aku sekarang ni, berbaur. macam-macam benda nak kena setel. letih. tak larat. dan macam-macam. dah dua hari aku matikan handphone. memang tak ada gunanya aku on. pasti tiada panggilan penting mahupun panggilan manja. haha!

sedih dan rindu bila dia berpergian ke South Korea. 3 bulan adalah tempoh yang lama. sudahlah sebelum pergi, ada berlaku salah faham. memang salah aku pun mencabar kesabaran dia. sekarang padan muka akulah. apa yang sedihnya. mata aku ni cepat je nak berair bila kenangkan dia. apasal ntah sedih sangat.

untuk elak sedih, aku pergi bekerja. sibukkan diri. letihkan diri. jumpa orang. jumpa kawan-kawan. tengok movie cerita kelakar. sebenarnya aku benci bila terpaksa berdepan dengan keadaan camni. letih handle perasaan. memang aku tak sekuat mana.

mungkin lepas 3 bulan ni semuanya akan baik-baik saja. doakan ya.


2 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Kamu boleh punya cik puteri.. Semoga 3 bulan ni berlalu dengan baik saja dan ianya akan bikin kamu bahagia lagi.. :)

♥ annafeez ♥ said...

semoga semuanya baik2 saja nanti okey :D