Friday, December 10, 2010

bertaut kembali?


kalau tengok entry lepas. aku sedih gila macam tak pasal-pasal. tapi entry ni aku nak cerita pasal aku happy dapat jumpa dia sekali lagi. tak. dia masih belum tunai janji untuk bawak aku naik jambatan KLCC. tapi kami jumpa sekejap je. semalam dia janji boleh jumpa lepas kerja. tapi aku keluar awal semalam. actually aku dari rumah kawan aku yang baru kerja kat KL nih. aku malas nak balik rumah then kena siap-siap keluar balik.

so pukul 3 tu aku jalan-jalan kat kotaraya. aku memang kaki jalan kaki, u all jangan pelik sangat pasal tu. then pukul 6 aku gerak pergi Sunway. sebab janji nak jumpa kat sana. oh ya. pagi hari itu jam 11 aku bersarapan dengan kawan kat KLCC. dia kerja shift petang. dan semalam. itu satu-satunya meal aku untuk hari itu.

pukul 7 sampai Sunway sebab jalan sangat sesak. aku boleh sampai tertido-tido dalam bas, peduli apa dengan mamat kat sebelah aku ni. poyo je aku tersengguk-sengguk sampai kepala terhentak kat cermin tingkap. ni smeua gara-gara bergosip dengan kawan aku semalam sampai ke pagi. bukan gosip artis. :p

pukul 8 dia mesej aku. dia kata dia datang lewat sket ada hal. dia suruh aku balik dulu nanti dia akan datang rumah. aku degil kata tanak balik sendiri aku nak tunggu dia datang. aku memang degil. bukan je aku tanak balik sendiri malah aku tak makan apa-apa langsung. sampai la dia datang. tau dia datang pukul berapa?.. pukul 11 malam. still gak. aku kata tak apa. memang bunyi macam orang gila. tapi perilaku ini aku taktau apa punca dia. aku cuma nak jumpa dia ja. thats all.

bila dia sampai pun aku tak membebel. cuma aku banyak diam sebab penat seharian. then macam konon nak protes. ceh! perempuan kan. aku tak bagitau dia yang aku lapar. aku tanak dia kata im crazy tunggu dia sampai sanggup berlapar. padahal memang aku sengaja nak berlapar. macam nak seksa diri. aku rasa aku memang macam orang gila semalam. tak pernah kot dalam hidup aku berperilaku gila macam semalam.

aku cuma nak cerita. aku happy sangat bila nampak dia. we met less than 1 hour last nite. tapi aku hepi sangat, macam tak percaya boleh jumpa dia sekali lagi. macam terharu macam nak nangis pun ada. macam jatuh cinta. aku cakap kat dia. "kenapa I nampak u macam lain?" dan aku sendiri jawab. "maybe sebab I dah lama tak nampak You kan."



p/s: cinta itu gila!

1 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Aku rasa seronok baca kegilaan ini dear.. Hahaha.. Cinta memang buat kita gila kadang-kadang sampai terbang ke awan rasanya.. Heeee.. ;)