Friday, December 3, 2010

untuk melupakan bukan mudah..


hari tu, masa keluar dengan seorang kenalan. kami makan kat bandar sri permaisuri. aku lapar hari tu. balik dari Maha 2010. seharian belum makan apa-apa lagi. sebab aku macam tak lalu nak makan nasik. dan aku taktau nak order apa. aku main sebut je char kuey teaw. bila order sampai. dan aku makan. baru aku teringat. last time aku makan benda alah ni adalah masa kat Menara Tinjau. masa aku nampak udang dalam char kuey teaw tu, aku terus teringatkan dia. masa kat menara tu, char kuey teaw tu dia punya, tapi sebab order aku lewat sampai, dia ajak aku makan sekali. dia kupas udang tu n suapkan kat aku.

Ish!.. kenapa aku sedih sangat...!

aku cuma nak jumpa dia sekali lagi. tunaikanlah janji. You nak bawak I naik jambatan KLCC tu sama-sama kan?...





0 comments: