Wednesday, December 22, 2010

cerita dalam novel semua auta..!


aku taktau nape aku boring sangat hari ni. mungkin sebab sedang jauh ngan buah hati. eceh. jiwang~.

tengok kiri tengok kanan. eh. ada novel. ermm. novel ni aku dah baca dah dulu. hari ni. aku sengaja selak muka surat dalam dia randomly. Oh!..

aku baca muka surat itu hampir separuh. aku tutup balik. geleng kepala. dan tanya diri aku. macam manalah dulu aku boleh khatam baca novel ni. seingat aku. masa aku baca novel ni. memang feeling habis-habisan tahap dewa. sampai aku menangis berjuraian air mata air hingus. macam.. macam bodoh gila plak aku rasa.

bukankah jalan cerita dalam novel tu totally nonsense.?

tapi bab cerita tentang keegoan lelaki dalam sebuah novel. yang itu aku percaya. sebab aku dah jumpa lelaki yang sumpah egois. tapi aku masih memandang lelaki itu sebagai lelaki yang macam perfect. padahal dia sungguh menyakitkan hati. pheww!

dia yang pernah bertakhta, aku semakin pasti bahawa dia memang cuma masa lalu yang sementara. walaupun aku pelik kenapa dia datang balik dan menggugat perasaan aku lagi. still, we cant go further. tak ada jalan. enough said.

semalam. (mungkin kali terakhir jumpa dia dan aku harap tak ada lagi perjumpaan selepas ini). 1st time aku nampak dia dengan baju kerja. kemeja lengan panjang belang maroon hitam. tuck in. neck tie yang dah dilonggarkan. dengan berkasut kulit. plus his fragrance. n driving his new Honda City. OMG! cair sebenarnya tapi control beb!

sematkan dalam hati aku. dia ni bukan sesiapa lagi. bukan sesiapa lagi. please jangan cair dengan dia please.!!!

see. now aku sedang bercerita pasal dia sebab dia memenuhi ruang minda aku untuk masa sekarang. ampunnnnn!. tolonglah 'kanda' di Penang pulang segera...pulang segera...!

end up. dia pesan. "hope ur new bf jaga u dengan baik. take care..."






p/s: siapa pula gerangan bf baru saya?....

1 comments: