Saturday, December 11, 2010

they love me, but i love only you..


then, what should I do?

hari ini dia membatalkan our date, mesej me pagi-pagi. " sorry dear, really cant make it today. I ada emergency kena balik perak pagi ni..next time k..".

padahal malam tadi aku dah membayangkan suasana bangun pagi yang sangat riang for today sebab dapat keluar dengan dia. Damn. macam nak menangis. then I just reply him, "Okay..".

when he said about next time.. itu maknanya next weekend. only weekend dapat tengok muka dia. not really weekend la. sebelum ni pun bape kali cuma dapat jumpa malam Sabtu yang tak berapa jam tu. nak spend masa the whole day memang mimpi.

maka hari aku terus berubah seribu wajah. tak ada mood. baik-baik bangun pukul 7.30 pagi. terus sambung tido sampai pukul 10 pagi. macam separuh jiwaku pergi. masih tak makan apa-apa pun. selera aku tak ada.

dah lama kami tak berjumpa sebab our relationship ada masalah sebelum ini. punya complicated masalah tu aku susah nak terangkan. but he is now coming back to me. walaupun hubungan ni masih tak jelas. tapi aku rasa hati aku cukup jelas.


and by this time. aku ada terima beberapa offer. get invited to own their heart. what is all this?



I just love him. fullstop.






0 comments: