Monday, July 19, 2010

dah mula kerja, next part time job

ok, hari ni cerita ringkas. sebab pagi ini aku ada kelas. sampai ke petang. baiklah. berkenaan tajuk. semalam adalah hari pertama aku bekerja di restoran western food kat kl central. 1st day keje, aku ambik shift petang. dari pukul 3pm-9pm. 6 jam straight tanpa break. walaupun baru hari pertama, aku tak anggap kerja aku mudah sangat boleh relax. aku bukan saja jadi runner yang hantar pesanan ke meja. tapi aku terus belajar apa saja yang aku boleh belajar tentang menu. sebab awal bulan depan ada 2 orang staf nak berhenti kerja. sebelum diorang berhenti. aku kena mahir-mahirkan diri. kalau tak aku jugak yang susah nanti. oh ya. ada sorang permanent staf reatoran kami adalah seorang 'pengkid'. ok itu nanti aku akan ceritakan untuk next update. sampai jumpa lagi. daa.

1 comments:

myQza said...

cari pengalaman :))