Friday, July 16, 2010

makin maju... elehhh!



aku kini semakin mahu jadi feminin. kalau dulu-dulu cuma ada bedak muka. sekarang dah makin maju sikit. sikit je tak banyak. sebab masih dalam percubaan belajar nak maju. nak jadi perempuan yang nampak matang. tapi sebab duit tu masih perlu ke arah keperluan lain. maka beli sikit-sikitlah. oh ya. tahun ini aku belikan emak n 5 adik-adik kain ela sorang sepasang dengan duit gaji aku 1st time kerja bulan lepas. teka berapa aku habis?. erm. adalah dalam 200 lebih. tu belum masuk tudung dia lagi yang aku akan beli bulan puasa nanti. tak apa. next week aku dah start kerja part time semula. n Ramadhan nanti aku dan housemate bakal berniaga ayam golek 'free delivery' UM area. sebabkan semester ni kami serumah dah tak ada dapat biaya dari PTPTN mahupun JPA sebab ini adalah semester extend. maka kena usaha sendiri 'cari makan'. Its good you know!

2 comments:

Cik Akma said...

wahh tetibe teringin nak makan ayam golekk :D

♥ annafeez ♥ said...

pas ni bole la tambah lagi barang-barang make up tu kan hehe