Wednesday, July 14, 2010

memasang Nuffnang.

ok. ini mahu kasi tahu. kini blog ini sudah bernuffnang, sebenarnya bukan nak sangat letak iklan sebab duit. lagipun macam you all tahulah. iklan nuffnang susah nak berjaga. aku yakin income dia pun nanti bape sen sangat je bleh dapat. aku pasang nuffnang di blog ini sebab aku nak tengok jumlah pelawat blog ini setiap hari. mangga ads tu tak dapat nak reveal pasal statistik visitors. so everytime aku update blog aku macam tertanya-tanya ada ke orang nak baca blog personal aku ni. untuk pengetahuan. blog ini aku tak ada letak mana-mana local blog kat sidebar, blog ini juga tak ada follow mana-mana blog lain. aku memang buat blog ni untuk 'suci' daripada benda-benda tu. and aku nak ucap terima kasih sangat pada yang follow blog ni dan baca story behind my hazel eyes. macam yang anda tahu. ini adalah blog kedua. yang aku tak bagi adik beradik atau sedara aku baca. malah housemate juga tak tahu blog ni. disini aku nak menulis dengan bebas. so terimalah penulisan disini apa adanya. and again. terima kasihhhhh!

0 comments: