Wednesday, July 21, 2010

new life begin.

ok. bercerita lagi tentang kehidupan baru aku yang lebih mencabar. sumpah mencabar sangat-sangat. Ya Allah. kuatkan semangatku. macam yang anda tahu. kerja aku sebelum ini aku buat time aku semester break. dan kerja itu pun bukanlah everyday. so aku macam ada masa melepak jugak bila ada hari yang aku tak kerja. tapi kali ini, untuk this part time job yang aku buat. aku start time aku dah mula kuliah. aku ada kelas hari Selasa Rabu Khamis. maka aku bekerja hari Isnin Jumaat dan Ahad. dalam seminggu ada 1 hari je untuk aku rehat. itupun satu hari itulah juga kesempatan nak ulangkaji pelajaran dan buat assignment. pulak tu, 3 subjek yang aku ambik semester ni memang boleh tahan tough. kena banyak baca. ada test, ada presentation. ada report. minggu mula-mula ni boleh lah relax sikit. minggu depan aku rasa dah mula dah lecturer aku nak buat test. eii. harap-harap aku dapat laksanakan semua perkara dengan baik. mudah-mudahan. doakanlah.

1 comments:

myQza said...

InsyaAllah. semoga semua lancar :))